راه های اصلاح لبخند لثه ای

اصلاح لبخند لثه ای

عده بسیاری زیادی از افراد به دلیل برخی از عوامل وراثتی دارای لبخند لثه ای هستند، در این نوع از لبخند تناسب بین لثه و دندان از بین می رود و بافت لثه هنگام لبخند بیشتر دیده می شود. به همین علت لبخند فرد زیبایی خود را از دست می دهد و چنین افرادی در محیط های اجتماعی اعتماد به نفس کمتری دارند. دنیای پزشکی امروزی روش های مختلفی را ارائه کرده است، که شما به کمک بهره گیری از این روش ها می توانید به راحتی لبخند لثه ای را به طور ۱۰۰ درصدی می توانید درمان کنید. راه های اصلاح لبخند لثه ای امروزه بسیار گسترش یافته است و پزشک بر اساس شرایط بیمار بهترین روش را جهت اصلاح لبخند به کار می گیرد. از بهترین روش های اصلاح لبخند لثه ای می توان به: جراحی قسمت لثه، ارتودنسی، تزریق بوتاکس و جراحی فک اشاره کرد. تمامی روش های ذکر شده جهت اصلاح چنین لبخندی مورد تایید جامعه پزشکی می باشد و دارای نتایج قطعی و ۱۰۰ درصدی هستند. در صورت انتخاب بهترین روش جهت اصلاح چنین لبخندی امکان بازگشت وجود نخواهد داشت. رویای یک لبخند بدون نقص و زیبا را به کمک روش های اصلاح لبخند لثه ای به راحتی می توانید به واقعیت تبدیل کنید.

بهترین روش اصلاح لبخند لثه ای در سنین پایین:

یکی از بهترین روش های اصلاح لبخند لثه ای در بین افراد زیر ۱۸ سال که امکان رشد و جا به جایی فک وجود دارد، روش ارتودنسی دندان ها می باشد. در این روش شما به صورت غیر تهاجمی می توانید شرایط لثه و دندان های خود را تغییر دهید و لبخند خود را اصلاح کنید. در این شیوه پزشک پس از انجام بررسی های لازم به کمک ارتودنسی شرایط دندان و لثه بیمار را تغییر می دهد، در بیماران با رنج سنی کمتر در مدت زمان کوتاه تری درمان حاصل می شود. در این شیوه ارتودنسی روی فک بالا نصب می شود و به کمک کش های مخصوص میزان فشار وارد بر لثه را افزایش داده، تا در مدت زمان کوتاه تری بتوان لبخند فرد را اصلاح کرد.

برای اجرای این روش حتما از متخصص دندانپزشکی کمک بگیرید، چنین افرادی به واسطه تجربه و تبحر بسیار بالایی که در این زمینه دارند، به بهترین شکل ممکن لبخند بیمار را اصلاح می کنند. بعد جدیدی از زیبایی را به شکلی متفاوت می توانید در سایه اصلاح لبخند خود تجربه کنید.

مدت زمان لازم برای اصلاح لبخند لثه ای:

یکی از مهم ترین پارامترهایی که همیشه بیمار توجه کافی به آن دارد، مدت زمان لازم برای اصلاح لبخند لثه ای می باشد، مدت زمان لازم برای اصلاح چنین لبخندی کاملا وابسته به روش انتخابی و سن بیمار می باشد. در واقع شما هنگام انتخاب بهترین روش جهت اصلاح لبخند خود باید به این دو نکته مهم توجه کافی داشته باشید. اما به طور کلی در هر یک از روش های اصلاح لبخند لثه ای درمان در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شوند و فقط در برخی از موارد خاص که میزان ناهنجاری های لثه ای بیشتر است، درمان در مدت زمان بیشتری صورت می گیرد.

بهترین تایم برای اصلاح لبخند لثه ای دوران رشد است. مدت زمان لازم برای اصلاح این مشکل به طور کلی بر اساس روش های تکمیلی در عرض چندین ماه صورت می گیرد و نتایج دریافتی نهایی به صورت تدریجی آشکار می شوند، مدت زمان لازم برای اصلاح لبخند لثه ای به شیوه ارتودنسی بسیار کوتاه مدت است.

هزینه اصلاح لبخند لثه ای به کمک ارتودنسی:

لبخند-لثه-ای
یکی از عوامل اصلی که باعث محبوبیت روش ارتودنسی برای اصلاح لبخند لثه ای شده است، نرخ نهایی بسیار مناسب برای اجرای این روش می باشد. در واقع در این شیوه درمانی شما هزینه بسیار اندکی را پرداخت می کنید و همچنین این روش از درمان به هیچ عنوان نیاز به ترمیم ندارد، چون نتیجه نهایی که در نهایت حاصل می شود، ماندگار و دائمی می باشد. قیمت کلی اصلاح لبخند لثه ای به کمک ارتودنسی در سال جدید دچار افزایش قیمت شدیدی نشده است و شما با کمترین میزان از هزینه می توانید از این روش برای درمان تکمیلی خود استفاده کنید. برای اجرای این روش درمانی حتما به متخصص دندانپزشکی مراجعه کنید.

هزینه دندانپزشکی در سال های گذشته همیشه اقتصادی و ارزان بوده است، تا تمامی افراد توانایی بهره مندی از چنین خدماتی را داشته باشند.

درمان لبخند لثه ای در کودکان:

برخلاف تمامی باورهای اشتباه لبخند لثه ای فقط در رنج سنی بزرگسال بروز پیدا نمی کند و در سنین کمتر نیز امکان بروز این عارضه وجود دارد. اغلب والدین از انتخاب روش های تهاجمی جهت درمان این مشکل خودداری می کنند، حتی در چنین روش های درمانی کودک همکاری نکرده و شما نتایج مثبتی را نمی توانید دریافت کنید. در صورت بروز این عارضه بهترین روش مراجعه به متخصص دندانپزشکی می باشد، پزشک پس از بررسی بافت لثه و دندان کودک شما در تایم طلایی اقدام به نصب ارتودنسی می کند، ارتودنسی برای رنج سنی کودکان بهترین روش است و همچنین میزان درد و خونریزی کمتری را کودک شما در این روش احساس خواهد کرد.

پیشنهاد اغلب پزشکان برای اصلاح چنین لبخندی در بین کودکان ارتودنسی به شیوه ای اصولی و صحیح می باشد.

درمان لبخند لثه ای بدون جراحی:

در سال های گذشته تنها راه درمان لبخند لثه ای جراحی بوده است، در حالی که امروزه روش های متنوعی توسط پزشکان ارائه شده، که شما به کمک هر یک از این روش ها بدون جراحی و بیهوشی می توانید لبخند خود را اصلاح کنید. بررسی های جدید به وضوح ثابت کرده است، که راه درمان لبخند لثه ای بدون جراحی ارتودنسی فک بالا می باشد، این روش نتایج قطعی همانند جراحی دارد، در حالی که بدون خونریزی و درد انجام می گیرد. در این شیوه میزان فشار وارد شده به قسمت لثه و فک باعث اصلاح لبخند شما می شود.

حدود ۸۹ درصد از افرادی که این روش را جهت اصلاح لبخند خود انتخاب کرده اند، رضایت ۱۰۰ درصدی از نتایج دریافتی داشته اند. روش های علمی جدید تنها روش درمان این عارضه را جراحی نمی داند، بلکه به شیوه های مختلفی نظیر ارتودنسی فک بالا نیز درمان امکان پذیر می باشد.

این مطلب توسط تیم نویسندگان وبسایت نوشته شده است.

دیدگاه های درج شده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *