بهترین متخصص درمان ریشه دندان در کرج

متخصص درمان ریشه

معرفی بهترین متخصص درمان ریشه دندان در کرج

در زیر نام بهترین متخصصان درمان ریشه دندان در کرج آورده شده است:

خانم دکتر ثنا جباری - متخصص درمان ریشه دندان در کرج

دکتر ثنا جباری

دکتر ثنا جباری، دندانپزشک و متخصص درمان ریشه دندان در کرج، در سال 1396 موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی درمان ریشه در کل کشور شده است. ایشان بیش از 10 سال سابقه موفق در انجام درمان های تخصصی درمان ریشه دندان دارد و از جدیدترین تکنولوژی ها شامل میکروسکوپ در درمان استفاده می‌کنند.

خانم دکتر ثنا جباری سابقه تدریس در دانشکده دندانپزشکی البرز را به عنوان هیات علمی داشته و یکی از شناخته شده ترین مدرسین دوره های آموزشی برای دندانپزشکان می‌باشند. ایشان دوره دندانپزشکی عمومی را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دوره تخصص درمان ریشه را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده است.

آدرس و تلفن مطب دکتر ثنا جباری

کرج

جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و دارایی، جنب شهر کتاب، ساختمان پزشکان نور، طبقه ۵، واحد ۲۰

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۷ عصر ، پاسخگوی تلفن جهت دریافت نوبت ویزیت هستیم.

دکتر فاطمه رمضانعلی

متخصص درمان ریشه دندان در کرج

دکترا دندانپزشک
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)

آدرس و تلفن مطب دکتر فاطمه رمضانعلی

کرج

خیابان شهید بهشتی – بین خیابان استانداری و کسری – ساختمان ولیعهدی – طبقه 8 – واحد 803

دکتر علی نوحه خوان

دندانپزشک ، متخصص جراحی و متخصص درمان ریشه دندان در کرج

آدرس و تلفن دکتر علی نوحه خوان

کرج
جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان استانداری، نبش کوچه نژاد فلاح، ساختمان آگرین، طبقه سوم واحد 8

روزهای زوج ساعت 15 تا 20

دکتر بیتا فتحیدکتر بیتا فتحی

دندانپزشک و متخصص درمان ریشه دندان در کرج

آدرس و تلفن دکتر بیتا فتحی

کرج
جهانشهر – خیابان کسری (کلهر) – روبروی بیمارستان کسری – نبش کوچه آناهیتا( دکتر اربابی )- ساختمان بقراط – طبقه 6 – واحد 11

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳ تا ۵:۳۰ عصر

دکتر نازیلا اکبری راد

دکتر نازیلا اکبریان راد

متخصص درمان ریشه دندان در کرج

آدرس و تلفن دکتر نازیلا اکبری راد

کرج

خیابان شهید بهشتی ، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، ساختمان پزشکان آراد، طبقه ۹ واحد ۹۰۳

چه زمانی دندانپزشکان دیگر شما را به یک متخصص درمان ریشه ارجاع می دهند؟

به طور معمول بسیاری از بیمارانی که از درد دندان رنج می برند ابتدا به همکاران دندانپزشک عمومی مراجعه می کنند. شایع ترین دلیل درد دندان، پوسیدگی های دندانی هستند. همکاران دندانپزشک عمومی در زمینه درمان های لازم برای برطرف کردن درد دندان آموزش دیده اند و مهارت های اساسی مرتبط با عصب کشی دندان (درمان ریشه) را دارند و بسیاری از آن ها در کار کلینیکی خود این درمان را انجام می دهند. اما ممکن است بعضی از دندانپزشکان عمومی و همکاران دندانپزشک متخصص در رشته های دیگر تمام دندان های نیازمند درمان ریشه را به متخصص درمان ریشه ارجاع دهند.

درد های طولانی، حساسیت شدید به سرما و گرما، درد و ناراحتی حین جویدن همه می توانند نشان دهنده ی نیاز به عصب کشی (درمان ریشه) باشند. متخصص درمان ریشه به صورت متمرکز و اختصاصی در این حیطه آموزش دیده و مهارت زیادی در تشخیص درد دندانی و برطرف کردن مشکلات مرتبط با آن از طریق انجام درمان هایی مانند عصب کشی (درمان ریشه) و درمان مجدد ریشه دارد.

جهت دریافت نوبت آنلاین در مطب دکتر ثنا جباری(متخصص ریشه در کرج)کلیک کنید.

متخصص درمان ریشه دکتر ثناجباری
به علاوه چالش هایی مانند تشخیص منشا دقیق دردهای دندانی منتشر یا درمان های عصب کشی پیچیده از دلایلی هستند که همکاران دندانپزشک عمومی بیماران را به متخصص درمان ریشه دندان در کرج ارجاع می دهند. شایع ترین مواردی که به علت دشواری و پیچیدگی در درمان به متخصص درمان ریشه دندان در کرج ارجاع داده می شود شامل: حضور انحنای شدید در ریشه، باریک بودن کانال ریشه و یا بسته بودن مسیر کانال ریشه یا حضور کانال ها و ریشه های اضافه در دندان است.

از دیگر مواردی که به طور شایع به متخصص درمان ریشه دندان ارجاع داده می شود شرایطی است که انتهای ریشه دندان به صورت کامل تکامل نیافته است و به اصطلاح انتهای ریشه باز است: این حالت معمولا در درمان ریشه دندان های دائمی کودکان و نوجوانان یا در دندان هایی که در گذشته به آن ها ضربه شدید وارد شده است دیده می شود.

معمولا در مواردی که دستیابی به بی حسی عمیق مورد نیاز برای عصب کشی (درمان ریشه) برای همکار دندانپزشک قبلی امکان پذیر نیست یا بیمار شرایطی مانند رفلکس تهوع شدید یا فوبیا و ترس شدید از دندانپزشکی داشته باشد نیز ارجاع به متخصص درمان ریشه مدنظر قرار می گیرد. خانم های باردار یا بیمارانی که شرایط پزشکی خاصی دارند نیز برای انجام درمان ریشه اغلب به متخصص درمان ریشه دندان ارجاع داده می شوند.

• دکتر ثنا جباری
  • 1402-10-10

8 پاسخ به “بهترین متخصص درمان ریشه دندان در کرج”

1. نازی گفت:

بی شک خوش اخلاق ترین دکتر شمایید💖

2. الهام شاکری گفت:

سلام، شما کامپوزیت هم انجام میدید؟؟

3. محد علی گفت:

سلام وقت به خیر
    می خواستم بپرسم جسارتا متخصص درمان ریشه کرج نرخ ثابتی برای هزینه خدماتشان دارند ؟

• سلام وقت شما هم به خیر باشه
      خیر، متخصصان درمان ریشه کرج نرخ ثابتی برای هزینه خدماتشان ندارند. این هزینه ها بسته به عوامل مختلفی مانند نوع دندان، تعداد کانال های ریشه، میزان پیچیدگی درمان، موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی و تجربه و مهارت متخصص درمان ریشه متفاوت است.

4. امیر گفت:

سلام شما با بیمه سینا طرف قرار داد هستید؟