ایا میشود رنگ کامپوزیت را تغییر داد؟

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان جز بهترین روش ها در جهت اصلاح لبخند به شمار می آید، شما به کمک این روش می توانید زیبایی قابل توجهی را در لبخند خود به وجود بیاورید، کامپوزیت دندان دارای رنگ های مختلفی است و انتخاب هر یک از رنگ های مختلف کاملا وابسته به سلیقه شخصی زیباجو می باشد. گاهی اوقات افراد بنا به دلایل مختلف دوست دارند، رنگ کامپوزیت دندان خود را تغییر دهند، در حال حاضر تغییر رنگ کامپوزیت دندان به راحتی امکان پذیر می باشد و شما با مراجعه به متخصص دندانپزشکی نسبت به تغییر رنگ کامپوزیت خود می توانيد اقدام کنید. در واقع برای ایجاد این تغییر رنگ شما با تعویض کامپوزیت های قبلی و نصب کامپوزیت های جدید می توانید لبخند متفاوتی را تجربه کنید، تمامی رنگ های کامپوزیت کاملا طبیعی هستند و شما لبخند بدون نقصی را قطعا تجربه خواهید کرد. پزشک در طی یک جلسه با ریمو کامپوزیت های قبلی این تغییر رنگ را ایجاد می کند و در سراسر این فرایند شما درد خاصی را احساس نخواهید کرد.

بهترین رنگ کامپوزیت دندان کدام است؟

کامپوزیت های سرامیکی دندان دارای تنوع رنگی بی شماری هستند، اما در این بین انتخاب بهترین نوع کامپوزیت کمی سخت و دشوار می باشد. تمامی کامپوزیت های سرامیکی به لحاظ کیفیت در یک پله قرار دارند و فقط رنگ متفاوتی دارند. تعیین بهترین رنگ کامپوزیت بیشتر وابسته به نظر شخصی بیمار می باشد، اما به طور کلی تمامی رنگ ها از زیبایی فوق العاده خاصی برخوردار هستند، پزشک هیچ گونه اجباری در انتخاب رنگ مناسب برای بیماران خود ایجاد نکرده و شما بر اساس میل و خواسته خود می توانید بهترین رنگ را جهت اجرا انتخاب کنید. اما به طور کلی بهترین رنگ های کامپوزیت نمونه هایی هستند، که سفیدی آن ها نچرال و زیبا می باشد، این رنگ از کامپوزیت ها زیبایی بیشتری در لبخند شما ایجاد می کنند و همچنین با سایر دندان ها هماهنگی ایجاد کرده، حتی این نوع از رنگ ها حتی توسط مراجعین بیشتر انتخاب می شوند.بهترین گزینه برای کسانی که به دنبال ظاهری نچرال و متفاوت هستند، کامپوزیت دندان با رنگ های A3 تا A5 می باشد، چنین رنگ هایی زیبایی فوق العاده ای برای دندان های شما ایجاد می کنند.

راه قطعی تغییر رنگ کامپوزیت چیست؟

راه قطعی و دائمی تغییر رنگ کامپوزیت ترمیم و تعویض آن می باشد. برای ایجاد چنین تغییر رنگی فقط کافی است، شما به متخصص دندانپزشکی مراجعه کنید، پزشک پس از مشاوره و بررسی خواسته های شما روند تغییر رنگ کامپوزیت ها را از طریق تعویض آن ها دنبال کرده، همچنین فرایند تغییر رنگ کامپوزیت بیش از حد وقت گیر نیست و شما کوچک ترین میزان از دردی را نیز طی تعویض رنگ کامپوزیت خود احساس نخواهید کرد. تغییر رنگ کامپوزیت باعث ایجاد تغییر فاحشی در لبخند شما می شود، که این تغییر کاملا طبیعی و زیبا می باشد.

در مدت زمان های معین می توانید اقدام به تغییر رنگ کامپوزیت های دندان خود کنید، تحت چنین شرایطی زیبایی بیشتری را شما در لبخند خود احساس خواهید کرد.

مراحل تعویض رنگ کامپوزیت دندان:

تعویض رنگ کامپوزیت دندان
این روش حتما باید توسط متخصص دندانپزشکی انجام شود، در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی بافت دندانی وجود دارد، در جلسه اول مشاوره با پزشک انجام شده و خواسته های زیباجو در نظر گرفته می شود. در مرحله بعدی پزشک متخصص دندانپزشکی تحت تدابیر خاص پزشکی اقدام به ریمو کردن کامپوزیت های قبلی از روی دندان می کند، این مرحله باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود، چون در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی دندان وجود دارد. در مرحله بعد بستر دندانی جهت نصب دوباره آماده می شود و سپس کامپوزیت های جدید نصب می شوند، پس از نصب تغییرات نهایی روی کامپوزیت اعمال شده، تا دندان های شما زیبایی خیره کننده ای داشته باشند.

در نهایت پولیش دندان ها انجام می شود و شما در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به پزشک خود دوباره مراجعه کنید.

هزینه تعویض رنگ کامپوزیت در سال جدید:

اگر قصد تغییر رنگ کامپوزیت های خود را دارید، اما آگاهی کاملی از هزینه های تعویض رنگ کامپوزیت ندارید، باید در نظر بگیرید، که هزینه های اجرای این روش با توجه به این که به ظرافت کاری بسیار زیادی احتیاج دارد، بیش از حد گران قیمت نیست. نرخ نهایی در نظر گرفته شده برای اجرای کامپوزیت دندان در سال جدید کاملا ارزان قیمت و اقتصادی است. شما تنها با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید رنگ کامپوزیت های خود را تغییر دهید، همچنین قیمت نهایی کلی تغییر رنگ کامپوزیت بر اساس مهارت پزشک و برند کامپوزیت دندانی متغیر می باشد.

اما در حال حاضر شما برای ایجاد این تغییر هزینه های جانبی بسیار زیادی را متحمل نخواهید شد و با کمترین قیمت نیز می توانید دندان های خود را دوباره با رنگی جدید کامپوزیت کنید‌، هزینه دندانپزشکی کامپوزیت دندان بیش از حد گران قیمت نیست و شما به راحتی می توانید این روش را با بودجه مالی اندکی نیز حتی انجام دهید.

جلوگیری از زرد شدن کامپوزیت دندان با روش های خانگی:

شما برای جلوگیری از زرد شدن کامپوزیت های دندان خود باید مراقبت را همیشه در اولویت اول خود قرار دهید، برای جلوگیری از ایجاد هرگونه تغییر رنگ مسواک زدن به کمک خمیر دندان های مخصوص حرف اول را می زند. حتما نخ دندان را فراموش نکنید، به طور کلی مصرف نوشیدنی های کافئین دار نظیر چای و قهوه را کاهش دهید، یا پس از مصرف حتما مسواک بزنید. مواد غذایی اسیدی باعث تغییر رنگ کامپوزیت می شود، حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید، از خوردن مواد غذایی با رنگ های مصنوعی اجتناب کنید، شما با رعایت این نکات مهم می توانید از تغییر رنگ کامپوزیت های دندانی خود جلوگیری کنید.

رعایت این نکات خصوصا برای کسانی که کامپوزیت دندان آن ها رنگ سفیدتری دارد، بسیار مهم و ضروری می باشد. آرزوی دیرینه اصلاح لبخند خود را به کمک کامپوزیت دندان می توانید به واقعیتی حقیقی تبدیل کنید. با رعایت موارد ذکر شده کامپوزیت های شما همیشه مثل روز اول زیبا و درخشان خواهند بود، همچنین در سایه رعایت این نکات می توانید طول عمر کامپوزیت دندان خود را افزایش دهید.

این مطلب توسط تیم نویسندگان وبسایت نوشته شده است.

دیدگاه های درج شده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *