آفتین ژل برای چیست؟

Aaftin Gel آفتین ژل یک محصول ویژه برای درمان قطعی و فوری آفت‌ها در داخل دهان و لثه می‌باشد. این ژل موضعی برای رفع آفت دهان و کم شدن درد آن بهترین محصول فوق العاده و مفید محسوب می شود. ممکن است بعد از جراحی ریشه دندان، به دلیل آلودگی‌هایی در دهان شما آفت ایجاد شود که در این صورت می‌توانید از این ژل موضعی برای رفع آن استفاده کنید.

آفتین ژل چیست؟

با عصاره طبیعی گرفته شده از گیاه شیرین بیان، تولید محصول آفتین ژل برای برطرف شدن آفت دهان انجام می شود. معمولاً در مخاط دهان شما زخم‌های عمیق یا سطحی ایجاد شده که به آن آفت دهان گفته شده و آشامیدن و خوردن مواد خوراکی را برای شما بسیار آزاردهنده و سخت خواهد کرد.

بعضی از افراد تصور می کنند آفت ایجاد شده در دهان، تبخال یا همان عفونت هرپسی است ولی این باور اشتباه می باشد. درد آفت‌های دهان ۳ الی ۷ روز با شما همراه بوده و بهبودی آنها تا سه هفته نیز طول می‌کشد که بستگی به عمق آفت و اندازه آن دارد.

با عصاره گیاهان طبیعی محصول بسیار جدیدی به نام آفتین ژل برای درمان قطعی آفت دهان تولید شده است. تنها با یک بار استفاده از این ژل، بعد از ۲۰ ثانیه متوجه درمان آفت دهان خود خواهید شد.

با استفاده از ژل موضعی و مالیدن آن بر روی آفت دهان درد شما کمتر شده و التهاب آفت نیز از بین رفته و در کوتاه ترین زمان درمان می شود. برای هرگونه آفت دهانی در اندازه های مختلف به صورت عمقی یا سطحی می توانید از آفتین ژل استفاده کنید.
متخصص درمان ریشه به بیماران توصیه می‌کند بعد از ظاهر شدن آفت دهان برای رفع کامل آن از آفتین ژل به صورت موضعی استفاده نمایند. گاهی بیماران بعد از عصب کشی مجدد دندان یا عفونت لثه، متوجه ظهور آفت در قسمت‌های مختلف دهان خود شده که می‌توانند با توجه به نظر متخصص دندانپزشکی از آفتین ژل مخصوص برای درمان آنها استفاده کنند.

آفتین ژل برای چیست؟

آفتین ژل یک محصول کاملاً گیاهی و موثر برای درمان بسیار سریع آفت‌های مختلف ایجاد شده در دهان می‌باشد. این محصول برای ایجاد آفت‌های دهان بر اثر عفونت یا عصب کشی دندان فوق العاده مفید و موثر بوده و تمام آفت‌های ایجاد شده در دهان و لثه را از بین خواهد برد.
افراد می‌توانند جهت بهبودی سریع انواع آفت‌های دهانی از این محصول جدید استفاده کنند تا نشانه‌های آفت و آثار آن از بین برود، علاوه بر آن آفتین ژل اثرات التیام بخش نیز برای زخم‌ها و آفت‌های دهان نیز به همراه دارد.

آفتین ژل چگونه اثر می کند؟

اگر فرد بعد از تمام خدمات دندانپزشکی مثل پر کردن یا عصب کشی دندان‌ در روز اول از آفتین ژل استفاده کند، هیچگونه آفتی در دهان او ایجاد نمی‌شود. استفاده کردن از آفتین ژل بعد از ایجاد آفت دهان در روزهای سوم، پنجم و دوازدهم موجب توقف رشد آفت شده و خیلی سریع سبب بهبودی و ترمیم آن می شود. در واقع با کمک آفتین ژل می‌توانید خونرسانی را در محل آفت دهان بیشتر کنید تا سریع تر درمان شود.
ناراحتی، سوزش و درد ایجاد شده بر اثر آفت های دهان با کمک آفتین ژل در کوتاه ترین زمان برطرف می شود.

آفتین ژل چند بار در روز

برای استفاده از آفتین ژل باید بدانید می‌توانید از این محصول تنها یک بار در روز استفاده کنید. یک قطره از این ژل را به آرامی با کمک گوش پاک کن یا سر سرنگ بر روی محل آفت قرار بدهید، بعد از ۲۰ ثانیه می‌توانید دهان خود را با آب شسته و متوجه رفع درد آن شوید.
شما تنها کافیست فقط یک بار از آفتین ژل برای آفت‌های دهان خود استفاده نمایید، رشد آفت را در هر مرحله‌ای که باشد متوقف نموده و سبب بهبودی کامل آن خواهد شد.

مشخصات آفتین ژل

• موثرترین محصول تولید شده برای درمان فوری آفت‌های گوناگون دهان
• بعد از چند دقیقه تمام ناراحتی و درد بیمار با کمک آفتین ژل برطرف می‌شود.
• از عصاره‌های گیاهی کاملاً طبیعی مورد سبز، ریشه گیاه شیرین بیان، رازیانه، هیبیسکوس، کتیرا و گل چای ترش تولید شده است.
• این ژل بعد از ۲۰ ثانیه تمام آثار آفت دهان را بهبود و التیام می بخشد.
• این ژل موضعی دهان حدود 14 گرم وزن دارد.
• در جعبه محصول برای مالیدن ژل بر روی آفت دهان، گوش پاک کن گذاشته شده است.
• برای ژل موردنظر یک محفظه مخصوص جهت نگهداری سرنگ طراحی شده است.

علت ایجاد انواع آفت در دهان

معمولا در مخاط دهان یا زبان بیمار، ضایعات دردناکی ظاهر شده که همان آفت می باشد. این بیماری شایع معمولا در لثه، دهان و زبان فرد به صورت زخم ایجاد شده و هنوز علت آن به طور قطعی مشخص نشده است.
این آفت ها ویروسی نبوده و به شخص دیگر سرایت نخواهند کرد. این آفت ها ممکن است براثر ضعف سیستم ایمنی یا بر اثر ژنتیک در افراد ایجاد شوند. حدود 10 الی 14 روز باقی مانده و به مرور زمان برطرف می شوند، اما گاهی علایم آن عود کرده و می توان در این موارد از آفتین ژل یا دهانشویه استفاده کرد.

عوارض استفاده از آفتین ژل

آفتین ژل بر روی سایر نقاط دهان هیچ گونه اثری به همراه نداشته به همین دلیل عوارض جانبی برای فرد در هنگام استفاده ندارد. اما افرادی که نسبت به ترکیبات گیاهی یا رنگ‌های خوراکی حساسیت دارند، باید با توجه به نظر متخصص درمان ریشه دندان یا دندانپزشک اقدام به استفاده از آن کنند.

عوارض استفاده از آفتین ژل

سخن پایانی

بیماران بعد از انجام خدمات دندانپزشکی توسط متخصص یا در شرایط معمول اگر متوجه ظهور آفت‌های دهان شدند می‌توانند برای تسکین درد و رفع کامل آنها از آفتین ژل استفاده کنند. تمام ترکیبات این محصول جدید برای رفع آفت دهان گیاهی بوده و هیچ عارضه‌ای برای آنها به همراه ندارد.
متخصص درمان ریشه از بیماران می‌خواهد برای ایجاد نشدن عفونت در دهان و آفت های مختلف، حتما به بهداشت دهان، لثه و دندان های خود اهمیت بدهند تا کمتر به آفت دهان مبتلا شوند.