اخطار: این داستان طنز است!

اخطار: این داستان طنز است!

آخر یک روز این رابردم دندانپزشکی کار دست من می دهد، بیماری داشتم که گفتند یکی از فامیل های دورشان که دانشجوی دندانپزشکیست معرف مطب من به ایشان بوده و بعد از کلی ارسال محبت از طرف فامیل دور به من (که سبب شرمنده و خجل سازی شدیدم شد) گفتند فامیلمون گفته فقط به خانم دکتر سفارش کن برات حتما رابردم ببنده!

منم فقط تو رودربایستی بیمارم و فامیل دورشان وچون خیلی هم از من تعریف کرده بود آهی کشیدم و‌مجبور شدم دستیارم رو صدا بزنم تا رابردمی که هر روز از روز قبل گران تر میشه و‌فقط در صورت انجام کار برای فامیل های خودم یا افراد درجه یک خانواده می بندم، رو از گاوصندوق در بیاره! در حالی که داشتم حرص می خوردم که کاش انقدر قبل از شروع کار با بیمارم حرف نمی زدم که کار به تعریف بکشه یا حداقل می ذاشتم بعد از اتمام کارم ازم تعریف کنه …

چند وقت قبل هم بیماری داشتم از همکاران بسیار محترم و پیشکسوت دندانپزشک، هر چند از ایشان اصرار و از من انکار که نمی خواد رابردم ببندی خانم دکتر! این سوسول بازیا رو برا من بذار کنار! اما من پیش خودم فکر کردم که “شاید داره منو امتحان می کنه “ بالاخره ایشان دندانپزشک هستند و می دانند که رابردم بستن کار بسیار مفیدیست، پس بذار ببندم تا فکر نکنند آن چه که براش در صفحه آموزشیم برای دندانپزشکان در اینستاگرم( یا همان اندوپدیا) بالای منبر می رم ادعایی بیش نیست و در واقعیت من غرق در تف و خون درمان ریشه انجام می دم!

اما ضربه اصلی رو همین هفته پیش خوردم: وقتی مجبور شدم به خاطر نزدیک بودن تاریخ انقضا رابردمی رو که در تخفیف ۵۰ درصد بلک فرایدی سایت “پرشین آمازون دنتال “ خریده بودم به صورت رندوم‌ برای یکی از بیمارانم ببندم، با این که نه فامیل نزدیک بود و نه همکار. بیمارم به جای این که قدر این شی ارزشمند را در دهانش بداند با لحنی خشن گفت : من نمی تونم اینو تو دهنم تحمل کنم واصلا نمی خوام برام کار انجام بدی و تو راجع به من چی فکر کردی و قهر کرد و بیعانه اش رو هم پس گرفت و رفت و رابردم هم بلااستفاده ماند و حیف و میل شد.

در هر صورت ارادتمند همگی بیماران ولی من آخرش هم درست نفهمیدم شما دوست دارید ببندم یا نبندم!
پ.ن‌ : توضیحی جدی برای بیمارانم : رابردم همان پلاستیک سبز رنگیست که در تصویر می بینید، دور دندان بسته می شود و جزء جدایی ناپذیر کار من است! تقریبا همیشه و در هرشرایطی از رابردم استفاده می کنم، چون استاندارد درمان است و به نفع شما

 

دیدگاه های درج شده:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *